Monday, August 22, 2011

Shopping Raya

semalam keluar nak cari baju raya. dah usha dua minggu lepas, cuma tak beli sebab kakak aku tak ada saiz. tup tup semalam aku pulak tak beli baju tu. entah kenapa.. ambik baju cotton ready made yang rege dia RM40 je. rasanya ini baju raya paling murah yang aku beli.yang dah jahit ada 2 pasang. cukup la tu untuk raya 3 hari.

kasut pulak aku tak sempat nak pilih betul-betul sebab mak tiri da bebel sebab da lewat. sekali da sauk, berkenan terus bayar. rege RM65.. yang penting sedap dipakai. biasanya aku suka kasut flat je, kali ni aku amik yang ada heels sikit. feeling-feeling matang gitu.

bra, penties da siap beli. cuma yang belum ada lagi, tudung & kalau cukup duit nak beli beg. kalau ikut semua barang yang aku beli tu, bukan aku bayar pun. mak tiri bayar pakai kad kredit. kalau dia suruh bayar balik pun, aku nak senyum manis je. hehe




p/s : tayar moto pancit. da tukar tiub, pancit lagi. melayang lagi la sen aku. T___T

No comments:

Post a Comment